niedziela, 26 października 2014

Fakty. ♥

Fakty o mnie, to tak na poznanie mnie.

1. Nazywam się Daria Czajkowska.
2. urodziłam się 21 czerwca 1999r
3. Jestem w 3 gimnazjum.
4. Uwielbiam zwierzęta.
5. Często śmieje się sama z siebie.
6. Gadam sama do siebie. Od dziecka. Zawsze opowiadam co robiłam przez cały dzień.
7. Mam wiele znajomych i przyjaciół.
8. Moją najlepszą przyjaciółka jest Dominika.
9. Lubię kolory ciemne.
10. Nie gram w gry, bo się od nich uzależniam.
11. Od zerówki jest najmniejszą osobą w klasie/szkole, chociaż ostatnio urosłam.
12. Nie lubię zostawać sama w domu.
13. Mam trochę nierówno z główka. 

14. Mieszkam na wsi.
15. Nie lubię mojego nosa
16. Nie znoszę moich włosów.
17. Nie znoszę drewna. Takiego prawdziwego nie oszlifowanego.
18. Jestem sobą.
19. Nie znoszę buźki ''xd''  i '';] ''
20. Zawsze mam długie paznokcie, a we wakacje zawsze są ładnie pomalowane.
21. Moje ulubione chipsy to solone.
22. Potrafię by mocno denerwująca i zaczepiam się.
23. Pstrykam palcami
24. Obgryzam skórki. 

25.Uwielbiam ogórki kiszone, ale nie znoszę zupy ogórkowej.
26. Jestem zakompleksiona.
27. Kocham Harrego Potter. ♥

28. Nie znoszę różowego koloru. (wstręt od dzieciństwa)
29. Horrory oglądam tylko z Dominiką.
30. Zawsze jak oglądam horror to szukam stop, bo się o nie boje.
31. Jestem uzależniona od Facebooka i Instagrama.
32. Często śpiewam a nie umiem. 
33. Mogłabym jeść na okrągło
34. Jestem humanistką, nie znoszę przedmiotów ścisłych.
35. Mój rozmiar buta to 36-37
36. Nie znoszę jak mi się ktoś wtrąca w to co robie.
37. Jestem chamska i wredna. Albo po prostu szczera,
38. Boje się pająków, motyli,ślimaków i wgl wszystkich owadów.
39. Ciągle mam przy sobie telefon. (Nawet w łazience):
40. Nie lubię gotować, ale wszyscy twierdzą, że robię to świetnie.
41. kocham jeździć rowerem.
42. Mam różne dziwne przyzwyczajenia.
43.Mam dużą rodzinę.
44. Mieszkam na totalnym zadupiu.
45.Lubie adrenalinę.
46. Nie znoszę ludzi, którzy ciągle przeklinają.
47.Nie lubię zup.
48.Mam aska. 

49.jestem leniem. 
50. Bywam często w szpitalu.


Mam nadzieje, że tyle starczy. ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz